SEO lub Adwords – czyli płatne kampanie linków także w wynikach wyszukiwania (są one jednak oznaczone jako kampanie sponsorowane). Korzyści z pozycjonowania stron są bardzo duże i wszystko zależy od celu, jaki postawi sobie dana organizacja. Rzecz jasna wszystko wiąże się z większą ilością wejść na daną witrynę www, ale daje to także szansę na sprzedaż usług, zaproponowanie klientom jak najwyższej jakości prezentowanych produktów i towarów.
Wygląd wyników wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania jest to strona internetowa, która pojawia się po wpisaniu jakiegoś hasła w wyszukiwarkę internetową, na przykład w Google. Można śmiało stwierdzić, że jest to idealne rozwiązanie dla całego marketingu internetowego. Pojawienie się wyszukiwarek internetowych to była prawdziwa rewolucja dla wielu osób, dzięki czemu była możliwość znalezienia informacji szybko, bez wychodzenia z domu. Wygląd wyników wyszukiwania zmienia się na przestrzeni lat odpowiadając potrzebom konsumentów, dając wysoką jakość prezentowanego materiału i dostosowując się do obowiązujących obecnie internetowych trendów.
Wyniki wyszukiwania – SEO
Pierwsza strona wyników wyszukiwania to marzenie wielu osób, dla których pozycjonowanie stron jest obowiązkowym elementem składającym się na marketing internetowy przedsiębiorstwa. Na pierwszej stronie Google znajdują się te strony, które dbają o jakość i mogą pochwalić się najwyższą starannością świadczonych usług. Wszystko zależy od tego, jak bardzo konkurencyjna jest dana branża. Jeśli tematyka jest bardzo niszowa, to nie ma problemu z otrzymaniem wysokich miejsc wyłącznie na podstawie optymalizacji serwisu, zdobycia kilku dobrych linków, a przede wszystkim napisania odpowiednich tekstów, które będą zoptymalizowane pod frazy kluczowe.