u nie będziemy mieli szans zaistnieć. Pozycjonowanie jest jedną z wielu usług, które może wykupić przedsiębiorca, aby zwiększy zainteresowanie swoja ofertą. Sama usługa często ogranicza się do samej wyszukiwarki Google, jednak można też pomyśleć o promocji w Bing.
Sama usługa polega na sprawieniu, aby dana strona pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na zadane hasła, czyli frazy. Płatności najczęściej są miesięczne oraz z góry ustalone, jednak szczegóły danych ofert zależą od firmy, która wykonuje pozycjonowanie i mogą się od siebie znacznie różnić.
Proces pozycjonowania
Pozycjonowanie to mimo wszystko dość kompleksowa usługa i składa się na nią wiele elementów oraz pracy specjalistów. Mimo, że nie jest to praca na pierwszy rzut oka widoczna to jednak, aby strona chciała wybić się w górę należy poświęcić na nią sporo czasu. Optymalizacja strony pod wybrane hasła kluczowe to podstawowa czynność, która powinna być elementem każdej oferty na pozycjonowanie.
Kolejną ważną rzeczą są prace poza stroną, czyli budowanie rangi witryny poprzez wartościowe reklamy i linki z innych stron. Wykonywanie tych czynności regularnie przyniesie powolny, jednak stabilny efekt. Niewprawny pozycjoner może co prawda osiągnąć efekty bardzo szybko, jednak utracić je jeszcze szybciej, co może skończyć się nawet wyrzuceniem strony z Google.
Cytat z Wikipedii o marketingu w wyszukiwarkach
SEM ? Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach ? ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.
Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza ?Search Engine Optimization? ? w Polsce bardzo często używa się terminu ?pozycjonowanie?, a PPC ?Pay Per Click?, czyli płatne za kliknięcie w link
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_w_wyszukiwarkach_internetowych